PayTraq

PayTraq

od 15 Eur mesačne
PayTraq
8.1

Naše hodnotenie

8/10

    čo sa nám páči

    • - integrované riešenie
    • - cenová dostupnosť
    • - bezplatná registrácia

    PayTraq je integrované cloudové riešenie pre efektívne podnikanie malých až stredne veľkých firiem. Spája účtovníkov a obchodných partnerov firmy v jednej, spoločnej platforme a výrazne tak zjednodušuje prenos súborov a eliminuje opätovné zadávanie transakcií.

    Manažérom a majiteľom firiem ponúkne PayTraq rýchle prehľady o nákupoch, predajoch, financiách, stave zásob a o účtovných operáciách.

    Funkcie

    • online/cloud účtovníctvo
    • fakturácia v akejkoľvek mene a automatický výpočet nerealizovaných ziskov alebo strát v dôsledku kurzových rozdielov
    • periodické faktúry, kontrola platieb
    • riadenie skladu
    • príprava správ a deklarácii
    • súvaha, výkaz ziskov a strát, správa o finančných tokoch
    • integrácia s PayPal, Shopify, Zapier, Slack, WooCommerce, OpenCart, 3dCart
    • mzdy & personalistika
    • import výpisov z banky s automatickým priradením transakcii
    • automatizácia importu a exportu dokumentov v rôznych formátoch
    • automatické účtovné zápisy
    • podpora akruálneho a hotovostného princípu účtovníctva
    • aplikácia pre iOS a Android.

    Evidencia a manažment nákupu sú integrované s objednávkami, manažmentom zásob a účtovníctvom. V systéme nechýbajú profesionálne cenové ponuky, faktúry aj dobropisy. Všetky firemné peňažné toky sú spravované na jednom mieste.

    Všetky dáta a dokumenty sú bezpečne uložené a dostupné online, čo je nevyhnutným predpokladom efektívnej a rýchlej spolupráce tímu a prijímania kompetentných manažérskych rozhodnutí.

    Možnosti integrácie

    PayTraq podporuje automatizovanie PayPal BankFeed, ktorý vám výrazne uľahčí prácu s PayPal, a tiež automaticky zaraďuje transakcie z bankového výpisu.

    Ďalšia užitočná funkcia je integrácia s Zapier. S Zapier môžete spojiť PayTraq s Google Drive, One Drive, Magento, Google Contacts, Slack, Trello, Pipedrive, Mailchimp a mnohými ďalšími službami. Napríklad – zákazník urobil objednávku, a jemu hneď prichádza správa s ponukou prihlásiť sa k odberu newslettera. Alebo všetky kontakty sa hneď odošlú vášmu kolegovi.

    Cenová politika

    Nezávisle od veľkosti spoločnosti môžete získať kompletnú sadu funkcií za pevný mesačný poplatok. Výška poplatku závisí od počtu používateľov a nie od počtu faktúr, transakcií a funkcií, ktoré budete využívať. Napríklad malé spoločnosti s 1-3 používateľmi zaplatia mesačne iba približne 20 eur (alebo 15 eur pri ročnom predplatnom). Zákaznícka podpora je zahrnutá v poplatku. PayTraq ponúka aj špeciálne tarify pre účtovníkov. K dispozícii je bezplatná 14 dňová skúšobná verzia.